سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت ASP.Net

طراحی سایت ASP.Net

طراحی سایت در امروز یکی از مشاغل پرطرفدار به حساب می آید. در اینکه طرفدارن بسیاری دارد ولی نیاز به دانش تخصصی در زمینه های برنامه نویسی بسیار در آن دیده می شود. برای طراحی سایت می توان از نرم افزار های متن باز مانند جوملا یا وردپرس نیز استفاده کرد ولی اگر می خواهید سایتی (ساخت سایت) طراحی نمایید که از قدرت و امنیت بالایی برخوردار باشد بهتر است خودتان آن را از ابتدابرنامه نویسی کنید.(طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی)

از جمله زبان های که برای طراحی یک سایت (سئو سایت) ازآن استفاده می شود طراحی سایت (قیمت طراحی سایت) با استفاده از ASP.Net می باشد. این لغت مخفف Active Server Pagesمی باشد و از زبان هایی برای برنامه نویسی استفاده می شود که C# یا VB نام دارند و با استفاده از این زبان ها می توان صفحات ASP.Net را طراحی نمود.

طراحی سایت با asp.net  300x300 - طراحی سایت ASP.Net

ماکروسافت برای استفاده بهتر و آسانتر از این زبان محیطی را برای برنامه نویسی با زبان ASP.net فراهم آورده است که به آن visual studio می گویند و این نرم افرار یک محیط ویژه و قدرتمند برای برنامه نویسی است که از هر نظر ارایه یک پروژه را برای شما ضمانت می کند.

طراحی قالب سایت asp.net

برای اینکه بتوانید یک سایت را باستفاده از زبان ASP.net طراحی نمایید نیاز دارید تا اطلاعات خود را در برخی از زمینه های برنامه نویسی تکمیل نمایید. برای مثال شما نیاز دارید تا درباره زبان هایی مانند C# و VB دارای تسلط کافی برای برنامه نویسی باشد.

از جمله دانش دیگری که باید داشته باشید تسلط به پایگاه داده و نیز زبان برنامه نویسی SQL می باشد.همچنن تا حدودی باید در زمینه XML و مشتقات آن نیز دانش نسبی داشته باشید.

از دیگر اطلاعات مورد نیاز برای طراحی سایت با استفاده از ASP.Net دانش مربوط به طراحی front end یک سایت می باشد که مستلزم دانایی بسیاری در زمینه HTML، JavaScript، CSS و jquery می باشد. این زبان های برنامه نویسی به عنوان زبان های برنامه نویسی وب می باشند و می تواند حتی بسیار از این مواردی که ذکر کردیم تعداد بیشتری باشد ولی مواردی که حداقل یادگیری آن ها لازم می باشد همین تعداد نیز می باشد.

yzrbf 300x109 - طراحی سایت ASP.Net

داشتن اطلاعات اولیه در زمینه کلاینت ها و یا سرور ها نیز بسیار مهم می باشد و همچنین این زبان شمارا مستلزم این می دارد که زبان های برنامه نویسی چند لایه را نیز به دانش برنامه نویسی خود بی افزایید.

زبان برنامه نویسی ASP.Net بسیار می تواند شبیه به PHP باشد اما در مسائل امنیتی باهم تفاوت هایی را نیز دارند. در کل بر سر اینکه کدام زبان می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد همیشه بحث های بین برنامه نویسان در این زمینه می باشد اما باید گفت این دو زبان تنها یک ابزار برای رسیدن ما به هدف می باشد و بنا به کارکردی که می خواهیم سایت ما داشته باشد باید ابزار مناسب که همان زبان PHP یا ASP.Net می باشد را انتخاب نماییم.

ولی اگر بخواهیم کمی از قدرت برنامه نویسی بالایی برای سایت خود بهره بگیریم زبان ASP.Net مناسب تر است و بسیاری از سایت ها و پروژه های تحت وب بزرگ با این زبان نوشته شده اند و از زبان #C بهره می گیرند.