سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارسال اطلاعات به شبکه های اجتماعی

به طور کلی سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به تمامی کارهایی گفته میشود که در راستای بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو انجام میشود. دسته بندی های مختلفی برای SEO وجود دارد. به عنوان مثال off-page SEO به کارهایی که در خارج از طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) در راستای SEO انجام میشود گفته میشود و on-page SEO به مجموع کارهایی گفته میشود که در راستای SEO بر روی صفحات سایت انجام یمشود.
همچنینی واژه سئو کلاه سفید (White-hat SEO) به کارهایی گفته میشود که بر طبق اصول روال SEO و با استفاده از روشهای اصولی سعی در ارتقاء جایگاه سایت در موتورهای جتجو دارند.
واژه سئوی کلاه سیاه (Black-hat SEO) نیز به کارهایی گفته میشود که سعی در فریب الگوریتم های گوگل و کسب موقعیت بهتر در موتورهای جستجو با روش های بر خلاف آنچه گوگل به آنها توصیه کرده است میکند.
اگرچه ممکن است سئوی کلاه سیاه به صورت قطعی در برخی از زبانها مانند زبان فارسی که هوش مصنوعی درک کمتری از آن نسبت به زبان انگلیسی دارد داشته باشد، ولی استفاده از این تکنیک ها ممکن است منجر به افت رنک و حتی خارج شدن یک سایت از ایندکس گوگل به صورت مقطعی و یا دائمی شود. بنابراین تلاش کنید که همیشه از تکنیک های اصولی جهت ارتقاء رنکینگ سایت استفاده کنید.