سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اپلیکیشن های اندروید چه ویژگی دارند؟

بهترین اپلیکیشن های اندروید چه ویژگی دارند؟

بهترین اپلیکیشن های اندروید چه ویژگی دارند؟ اپلیکیشن ها درنیای امروز کاربردهای فراوان و بسیاری دارند. به طوری که اولین چیزی که بعد از خریداری موبایل یا تبلت و یا هر وسیله ی دیگری به چشم می خورد اپلیکیشن های نصب شده بر روی آن دستگاه می باشند. می توان گفت تکنولوژی تاحدی پیشرفت کرده است برای بسیاری کارهای ساده هم افراد علاقه مندند تا از اپلیکیشن های جذاب برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.(طراحی سایت , ساخت سایت , سئو سایت)

first behtarin application haye rayefan android - بهترین اپلیکیشن های اندروید چه ویژگی دارند؟

می توان گفت اپلیکیشن هایی هستند که میلیون ها بار دانلود شده اند و اکثرا رایگان می باشند ولی معمولا بهترین اپلکیشن ها آن هایی هستند که پولی خریداری می شوند. درواقع زندگی ها به گونه ای شده است که دیگر نمی توان بدون این برنامه ها زندگی روزانه را گذراند و بدلیل ارتباطات بسیار همه افراد نا خودآگاه مجبور به استفاده از این برنامه های کاربردی خواهند شد.(طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , قیمت طراحی سایت)

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام(Telegram)

اپلیکیشن تلگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن ها به خصوص در استفاده ایرانی ها می باشد. خبرها حاکی ازآن است که حتی بیش از 40میلیون نصب نیز در ایران داشته است اگرچه واتساپ در کاربران بیشتری نسبت به تلگرام دارد ولی بدلیل قابلیت هایی نظیر ساخت ربات، ایجاد کانال تلگرامی و گروه هایی با تعداد اعضای بالا آن را به محبوب ترین برنامه کاربردی در بین کاربران ایرانی کرده است. A little about telegram 1 - بهترین اپلیکیشن های اندروید چه ویژگی دارند؟

اپلیکیشن بهبود دهنده‌ی فضای حافظه Clean Master- Space Cleaner

یکی از بهترین برنامه های کاربردی که می تواند به دستگاه موبایل شما کند تا از شر فضاهای اپرشده و اضافی خلاص شوید همین اپلیکیشن Clean Master- Space Cleaner می باشد. این برنامه کاربردی قادر است تا با پاک کردن فابل های مرده وفایل هایی که کش شده اند و فایل ها و برنامه های که موقتی اند و استفاده ای ندارند سرعت بارگذاری برنامه های دیگر دستگاه شمارا بالاببرند. همچنین قدرت آنالیز برنامه ها وکارکرد باتری را بهتر می کند. این اپلیکیشن برای سازگاری با دستگاه های دیگر در ورزن های مختلف ارائه داده شده و حدود  500 میلیون بار دانلود شده است.

Super Boost Cleaner Full Antivirus MAX Full Cover - بهترین اپلیکیشن های اندروید چه ویژگی دارند؟

اپلیکیشن گوگل مپ(Google Map) و ویز(Waze)

از نظر من این اپلیکیشن یکی از مهمترین و پرکاربردترین برنامه های کاربردی که در گوشی هر فردی لازم و ضروری است. بااستفاده از این برنامه شما می توانید تنهایی به هرجایی سفرکنید بدون آنکه مکان جغزافیایی خود را گم کرده باشید. این برنامه قادر است تمام مسیر هارا هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین برای شما به نمایش بگذارد. هردو برنامه بسیار گرافیک خوبی دارند و تقریبا نحوه کارکردن با آن ها یکسان می اشد. در ورژن های جدید شما می توانید تمام اماکن مذهبی، فروشکاه ها و مکان های خدمات دهی را در اطراف محل خود بیابید.

Untitled 3 20 - بهترین اپلیکیشن های اندروید چه ویژگی دارند؟

اپلیکیشن گوگل پلی (Google Play Music)

گوگل پلی هم یکی دیگر از برنامه های محبوب می باشد که نمونه های مشابه بسیاری دارد. ولی به دلیل نقض قوانین کپی رایت معمولا ناخودآگاه حذف خواهند شد. نکته جالبی که این برنامه دارد این است که به صورت قانونی لیست عظیمی از آهنگ‌های مختلف را دارد و می توانید کاملا قانونی دانلود نمایید. بنابراین من این برنامه را به عنوان یک برنامه مناسب برای گوش دادن به موسیقی و لذت بردن از آن پیشنهاد می کنم.

Google Play Music Logo - بهترین اپلیکیشن های اندروید چه ویژگی دارند؟