سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره گرافیک یک سایت چه می دانید؟

درباره گرافیک یک سایت چه می دانید؟

وقتی می خوهید وارد بازار کسب و کار و رقابت بین سایت های مطرح و روز دنیا شوید شما نیاز به توجه به نکاتی دارید که شاید در نگاه نخست بسیار ساده بیاید ولی درواقع این طور نیست و نیازمند تخصص های بسیاری می باشد. از این رو همیشه طراحان سایت و برنامه نویسان با اولین چالشی که برخورد خواهند کرد طراحی قالب اولیه یک سایت می باشد. بنابراین یک طراح سایت باید به لحاظ طراحی گرافیکی فردی با دانش روز باشد. برای این منظور باید شناخت خوبی نسبت به ترکیب و چیدمان رنگ ها داشته باشد.

What Is UX Title - درباره گرافیک یک سایت چه می دانید؟

علاوه برمواردی که عنوان کردیم فرد طراح باید نسبت به تصاویری که در سایت خود به کار می برد دانش کافی راداشته باشد. این تصاویر چه عکس هایی که درون سایت باید قرار بگیرند و چه لوگو و نشانه هایی که باید طراحی بشنود نیازمند تخصص می باشد.(سئو سایت , ساخت سایت , طراحی سایت)

شاید بنظر بی اهمیت جلوه کند ولی در ابتدای ورود کاربران به سایت شما همین نکات کوچک و بی اهمیت می توانند از اهمیت بالاییبرخوردار باشد. همچنین این مواردی که ذکر کردیم به اعتبار سایت شما هم مربوط میشه چون نشان دهنده اینست که شما از افراد متخصص برای طراحی سایت خود استفاده کرده اید.

پس باید گفت حتی اگه شما یک برنامه نویس حرفه ای باشید و به درست ترین حد ممکن کدنویسی انجام داده باشید درنهایت شکل و ظاهر یا همان گرافیک سایت شماست که تعیین کننده بد یا خوب بودن سایت شما می کند.

یک سایت خوب زمانی می تواند تبدیل به یک سایت خوب شود که یک تیم خوب تشکیل شده از تیم طراحی گرافیک وب و یک تیم برنامه نویسی وب که آشنایی کامل با تمامی اصول طراحی سایت دارند ایجاد شود.(طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی)

طراحی گرافیکی یک سایت می تواند هم بسیار پرهزینه باشد و هم هزینه زیادی برای شما ایجاد نکند. شما می توانید بدین صورت عمل کنید که سایت های مشابه را دیدن کنید و از طراحان گرافیک آن ها بخواهید با توجه به هزینه و بودجه شما برایتان یک سایت طراحی کنند.(قیمت طراحی سایت)

سعی کنید برای طراحی گرافیکی قالب یک سایت قواعدی که در طراحی سایت ها مشخص هستند و قرار گرفته اند را زیرپا نگذارید. سعی نکنید تا با طراحی یک سایت عجیب غریب و قراردادن لوگو ها و قسمت های مختلف به شکل های نامتعارف نحوه کارکردن کاربر با سایت را مشکل کنید. چراکه همه ی حرف ما اینست که با ورود کاربر بتواند در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود برسد.

PPC Title - درباره گرافیک یک سایت چه می دانید؟

برای یک طراحی گرافیکی خوب شمانیازمند کمی دانش در زمینه روانشناسی هم هستند. چراکه باید بدانید کاربران چطور با سایه ها و تناژ رنگ ها می توانند ارتباط برقرار کنند. همچنین چه تصاویری به کار ببرید که از جذابیت بالایی برای جذب کاربران داشته باشد، باید بدانید که این تصاویر چگونه می تواند ذهن کاربران را درگیر کند تا در زمینه برند سازی شما بتوانید موفق تر عمل کنید. به هرحال داشتن یک لوگو یا نشانه ساده همان طور که در دیگر برند سازی ها مشاهده می کنید می تواند در برندسازی و تجارت الکترونیکی و بالابردن فروش شما داشته باشد.