سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت طراحی سایت با وردپرس

مزیت طراحی سایت با وردپرس

مزیت طراحی سایت با وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که در بین طراحان سایت بسیار محبوب می باشد. اما تنها این محبوبیت برای ساخت سایت نمی تواند عامل تعیین کننده برای انتخاب آن باشد. زیراکه برای  طراحی سایت عوامل بسیاری می توانند دخالت داشته باشند. از جمله این موارد امنیت می باشد که جزئ موارد بسیار مهم بشمار می رود. اما می توان گفت چون وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوای اپن سورس می باشد و اصول سئو سایت را به خوبی در خود رعایت کرده از لحاظ مسایل مربوط به سئو یک سیستم مدیریتی بسیار خوب بشمار می رود.

077285cd245d4e404cd9f75568513b97 - مزیت طراحی سایت با وردپرس

 

یادگیری آسان

از جمله مواردی که می توان برای مزیت طراحی سایت با وردپرس بیان کرد، یادگیری آسان آن می باشد. شما حتی اگر یک کاربر ساده باشید و علاقه مند به طراحی سایت باشید یا تنها بخواهید برای کسب و کار خود یک صفحه اینترنتی داشته باشید می توانید به راحتی این cms را فرابگیرید. چراکه فیلم های آموزشی و مطالب آموزشی بسیاری برای فراگیری در اینترنت وجود دارد که تنها با یک سرچ ساده می تواند شما را در کسب کارتان بسیار موق کند.همچنین پنل مدیریتی وردپرس آنقدر ساده طراحی شده است که بدون اندک دانشی از طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی)می توانید با آن کارکنید.(قیمت طراحی سایت)

6 reason for webdesign with wordpress article  - مزیت طراحی سایت با وردپرس

 

یادگیری وردپرس بسیار آسان است و می توان گفت که یادگیری وردپرس از مدیریت محتوا شروع شده و به یادگیری طراحی قالب وردپرس ادامه پیدا می کند و در نهایت با برنامه نویسی ماژول ها به پایان میرسد.

انعطاف پذیری

مزیت دیگری که می توان از آن نام برد وجود قالبها ی فراوان می باشد. قالب های وردپرس به صورت های رایگان و پولی فراوان ارائه شده است.قالب های وردپرس بسیار متنوع و فراگیر می باشند و از انعطاف بسیاری برخوردارند. همچنین برای کارایی بهتر سایت ها و گسترده تر کردن امکانات cms  وردپرس افزونه های بسیاری وجود دارد و در اختیار کاربران قرار می گیرد.مزیتی که دارد اینست که می توانیم حتی خودمان برای وردپرس پلاگین طراحی کنیم و با دانش برنامه نویسی آن را توسعه دهیم.

wordpress - مزیت طراحی سایت با وردپرس

مقرون به صرفه

طراحی یک سایت ساده که خیلی پیچیدگی های خاصی ممکن است نداشته باشد و تنها به ارائه محصولات یا معرفی سایت می پردازد، اگر با وردپرس طراحی شود بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت می تواند باشد.

تنوع قالب های طراحی سایت

طراحی یک سایت با وردپرس می تواند شامل انواع مختلفی باشد، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی و … . هر فردی باتوجه به حوزه کاری و فردی خود و باتوجه به نیاز خود می تواند از طراح خود در خواست کند یکی از موارد ذکر شده را به عنوان قالب مناسب برای ایجاد سایت انتخاب کند

wordpress1 - مزیت طراحی سایت با وردپرس

 

بروز رسانی خودکار

وردپرس به دلیل آنکه هرچند وقت یکبار به صورت خودکار بروز رسانی میشود میتواند مزیت بسیار خوبی برای آن بشمار برود. و بدلیل آسان بودن کار با پنل کاربری آن تنها با یک کلیک می توانید در بخش بروز رسانی ها خود وردپرس و همچنین پلاگین های نصب شده برروی آن را بروز رسانی کنیم

wordpress2 - مزیت طراحی سایت با وردپرس

 

در آخر می توان گفت اگر شما قصد طراحی یک سایت را دارید و یا حتی می خواید طراحی آن را به یک طراح حرفه ای بسپارید باید بگویم که بهترین را ه اینست که اول به بررسی نیازهای خود از یک سایت بپردازید، اینکه می خواهید چه چیزی با طراحی یک سایت به دست بیاورید یا به ارائه خدمات از طریق سایت خود بپردازید بدین منظور می توانید در آخر متوجه شوید که آیا cms وردپرس می تواند برای شما کارایی داشته باشد یا خیر.