سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا برای سئو هزینه کنیم ؟

چرا برای سئو هزینه کنیم ؟

واقعا چرا برای سئو هزینه کنیم ؟؟ این سوالی هست که تمام کسانی که صاحب کسب و کار اینترنتی هستند در حال حاضر برایشان سوال مهمی شده است. برای پاسخ به این سوال باید این موضوع را در نظر بگیرید که برای مثال شما هنگامی که میخواهید یک محصول را عرضه کنید برای اینکه بتوانید کالا خود را بهترین قیمت بفروشید به چه چیزی نیاز دارید ؟؟ خب در ابتدا به این فکر میکنید که این کالا باید در بهترین جا در ویترین مغازه شما قرار بگیرد تا در دید مستقیم مشتری باشد و آن کالا را هم قدری جذاب تزیین کرده باشین تا مشتری تقاظا برای خرید آن را به شما اعلام کند.

در گام بعدی وارد صحبت کردن با مشتری میشوید و اگر جنس شما از نظر کیفی و قیمتی اوکی باشه مشتری اون رو میخره.خب در نهایت هم شما به خودتون میگید که گل رو زدم و تونستم محصول رو به مشتری بفروشم.خب حالا همه این حرفا رو زدیم و گفتیم اما چه ارتباطی با سئو سایت وجود داره؟ در واقع معنی کلمه سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجوگر میباشد که باعث میشود سایت طراحی (طراحی سایت , ساخت سایت) شده شما طراحی سایت فروشگاهی(طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت) شما در کلماتی که دوست دارید و به اصطلاح برای مشتریانتان کلمات کلیدی به حساب می آیند در ابتدای نتایج جستجو گوگل قرار بگیرید.

us dollar - چرا برای سئو هزینه کنیم ؟هزینه تبلیغ در گوگل

سئو از نظر ما :

سئو از نظر به اینگونه هست که سایت شما همان مغازه شما هست منتها با یکسری تفاوت بسیار عمده !!! که اگر در واقع “مثلا” شما یک مغازه 50 متری در میدان ولیعصر دارین میتوانید یک مغازه 1000 متری در تجریش یا بازار تهران داشته باشین !!!!!. شاید باورتون نشه اما این واقعیت هست چون شما اگه یک سایت فروش یا یک سایت شرکتی یا هر سایت که برای ارتباط با مشتری داشته باشین در کلمه کلیدی صنف شما در لینک اول یا صفحه اول گوگل باشد عملا انگار 1000 متر فضا در بهترین نقطه شهر برای عرضه محصولات خودتون دارین که این یعنی داشتن بهترین مکان برای عرضه محصولاتتان با بهینه ترین و درست ترین هزینه برای تبلیغ کارتان.

برای گرفتن مشاوره حتما با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرین 77166964-021 یا 8238263-0912 .

 

seoprocess 1 - چرا برای سئو هزینه کنیم ؟سئو پک ، بهینه سازی سایت ، سئو ، سئو راز