سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت اینترنتی

طراحی سایت اینترنتی

یکی از روش هایی که افراد به راحتی می توانند برای خود یک صفحه اینترنتی ایجاد کنند استفاده از سایت هایی هستند که به صورت رایگان به طراحی سایت اینترنتی می توانید بپردازید. شاید در وحله اول بنظر بیاید که طراحی سایت یا ساخت سایت هایی تاثیری نخواهد داشت ولی باید گفت خیر این طور نیست. خیلی از افراد هستند که نیاز به یک طراحی سایت فول حرفه ای ندارند و تنها داشتن یک صفحه اینترنتی که شامل اطلاعات آنها باشد کفایت می کند.(طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی)

build great website design - طراحی سایت اینترنتی

طراحی سایت در اینترنت

طراحی سایت اینترنتی مزیت های قابل توجهی نیز می تواند داشته باشد:

یکی از این فواید این است که بدون داشتن هیچگونه دانش برنامه نویسی می توانید یک سایت شخصی برای خود راه اندازی کنید. استفاده از این سایت های رایگان بسیار آسان و قابل استفاده برای همه اقشار می باشد. ولی نکته ای که وجود دارد اینست که نمیتوان به صورت حرفه ای انتظار داشت که تمام نیاز های شما را برآورده کند. مثلا اگر شما شرکتی هستید که تنها می حواهید اطلاعات شرکت و سایقه خود را برای کاربران به نمایش بگذارید بهتر است از این روش استفاده کنید ولی برای سایر مشاغل که می خواهند از امکانات حرفه در یک سایت بهره ببرند طراحی سایت اینترنتی پیشنهاد نمیشود.(سئو سایت , قیمت طراحی سایت)

سایت های بسیاری هستند که در این زمینه وجود دارند که باتوجه به امکانات خاصشان شما قادر خواهید بود از توانایی های آن بهره برید.

سایت Letseat.at یکی از سایت های است که به صورت رایگان برای افرادی که می خواهند در زمینه رستوران یک سایت در صفحات اینترنی داشته باشند، می باشد.

Shopify سایت اینترنتی دیگری است که به صورت رایگان برای کسانی که می خواهند یک فروشگاه آنلاین برای فروش کالاهای خود داشته باشند از آن استفاده می شود.

سایت Edicy هم یکی دیگر از سایت ساز های اینترنتی است که برای طراحی سایت برای هر زمینه ای می توانید از آن بهره ببرید.

نحوه طراحی سایت اینترنتی

علاوه برسایت هایی که در بالا ذکر کردیم که با استفاده از این سایت ها می توانید وب سایت خود را به صورت رایگان طراحی کنید، ابزار های رایگان بسیاری هم وجود دارند که شما می توانید با آنها یک طراحی سایت اینترنتی انجام دهید.

site123، یکی از ابزار های قدیمی با 15 سال سابقه می باشد. با استفاده از این ابزار کاربران قادر خواهند بود یک سایت اینترنتی به صورت پویا داشته باشند که هم دارای قالب زیبا باشد و هم به لحاظ سئو و حالت های ریسپانسیو کمبودی نسبت به سایر سایت ها نداشته باشد. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب یک قالب می باشد که بعد از آن باویرایش دلخوا در قسمت های مختلف و انتشار آن صفحه شما در اینترنت قرار می گیرد.

Bookmark، با استفاده از این ابزار کاربران می توانند مطابق با زمینه کاری که دارند و نیاز بازار صفحاتی ایجاد کنند ماند وب سایت های تبلیغاتی یا صفحات فروشگاهی. ومی توانید به صورت رایگان دامنه ثبت کنید و همچنین از جمله امکانات این ابزار ارائه ی نسخه پولی یا رایگان برای میزبانی هاست می باشد و می تواند امنیت SSL را تامین کند.

WebNode، این ابزار هم مانند موارد بالا یکی از ابزار هایی است که برای ساخت وبسایت های داینامیک بسیار پر طرفدار است و بیشتر افرادی که مبتدی هستند از آن استفاده می کنند. این ابزار قادر است تا صفحه وب سایت ایجاد شده را در تمام دستگاه هایی که استفاده می کنید به صورت سازگار و ریسپانسیو به نمایش بگذارد. هر کاربری می تواند به راحتی در عرض چند دقیقه یک وب سایت طراحی کند که در آن همه چیز رایگان می باشد. در حال حاضر بییش از یک میلیون صفحه وب با استفاده از این ابزار طراحی و ایجاد شده است.