سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

فکر کنید شما دارای یک کسب و کار بزرگ هستید و نیازمند آن هستید تا افراد بسیاری شما را بشناسند، در این صورت فکر میکنید بهترین و سریع ترین راه چطور می تواند بدست بیاید. ما بشما پیشنهاد داشتن یک سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا طراحی سایت وردپرس را می کنیم.(طراحی سایت , ساخت سایت , سئو سایت)

در ابتدا بهتر است یک تعریفی از وردپرس و تاریخچه ی آن داشته باشیم.وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که هسته اصلی آن به زبان php  می باشد و به صورت متن باز است یعنی اگر شما دارای دانش برنامه نویسی باشید می توانید سایت خود را ارتقا و توسعه بدهید. این زبان از سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرد و وجود افزونه های رایگان و بسیاری که در اینترنت وجود دارد و نیز قالب های جذاب بسیار پرطرفدار و محبوب شده است.(طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی)

wordpress website design - طراحی سایت وردپرس

در طراحی سایت با وردپرس نکات بسیار مهمی وجود دارند که طراحان سایت برای داشتن یک سایت استاندارد باید به آن نکات توجه کافی داشته باشند.(قیمت طراحی سایت)

امنیت سایت وردپرس

_ بسیاری از سایت های معروف و پربازدید هستند که از سیستم مدیریت محتوای ورد پرس استفاده می کنند. هرچه شما در این عرصه محبوب تر و بازدید روزانه بیشتری داشته باشید درنتیجه احتمال اینکه مورد حمله هکر ها قرار بگیرید بیشتر است. پس نکته ای که در طراحی سایت وردپرس در اینجا اهمیت پیدا می کند بحث امنیت سایت است.

_ سعی کنید برای امنیت بیشتر از میزان یا هاستی استفاده کنید که از شرکت های معتبر و رکورد خوبی در اقدامات امنیتی دارند استفاده کنید.

_ همچنین سعی کنید همیشه هرچیزی را بروز رسانی کنید چراکه برخی از هکر ها به عمد از نسخه های قدیمی تر شما سواستفاده کرده و از سایت شما سواستفاده می کنند.

_ همچنین از قالبها یا افزونه های رایگان سعی کنید استفاده نکنید چراکه برخی از این موارد دارای باگ هایی هستند که ممکن است امنیت سایت شما را دچار اختلال کند. Optimizing WordPress Blog 2 - طراحی سایت وردپرس

بهینه سازی سایت وردپرس

_ یکی از روش های بهینه سازی سایت استفاده از افزونه هایی است که باعث افزایش سرعت سایت یا بالرفتن سرعت کش می باشند. افزونه های WP Super Cache و W3 Total Cache دوتا از افزونه هایی است که باعث این امر می شود. در نتیجه و قتی سرعت لود در سایت شما افزایش می یابد تاثیر بسیاری در بهینه سازی سایت شما خواهد داشت.

_ یکی دیگر از نکاتی که بهتر است به آن توجه کنید این است که ممکن است برخی از افزونه هایی که برروی وردپرس خود نصب می کنید با قالب وردپرس شما تداخل داشته باشد. همچنین همیشه از یک افزونه برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. هیچ گاه از چندین افزونه کش برای وبسایت خود استفاده نکنید.

seo 1 - طراحی سایت وردپرس

_ افزونه دیگری که برای بهینه سازی سایت وردپرسی باید استفاده کنید یکی از دو افزونه Yoast و AIOS می باشد که معمولا اکثر سایت ها از افزونه Yoastاستفاده می کنند. تمامی مواردی که ذکر شد بخشی از مواردی هستند که به بهینه سازی سایت شما در موتور های جستجو می توانند کمک کنند.

قالب و افزونه های سایت وردپرس

خوشبختانه یکی از ویژگی های عالی در وردپرس همین منابع فراوانی است که برای دسترسی به قالب و افزونه های وردپرس می باشد. سایت معروف و بسیاری چه در داخل ایران و چه بسیاری از سایت های خارجی هستند که قالب های زیبا هم به صورت پولی هم به صورت رایگان وجود دارند. وقتی می خواهید قالب مناسب برای سایت خود انتخاب کنید حتما به این نکته توجه داشته باشید که باید به نحوه کارایی و کاربرانی که از سایت شما بازددید می کنند داشته باشید. و حتما توجه داشته باشید.