سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

برای طراحی سایت حرفه ای در  عصر امروز که عصر سرعت انتقال اطلاعات می باشد آن هم زمانیکه همه چیز در سرعت خلاصه شده است اگر سعی نکنیم دانش خود را افزایش دهیم از این عرصه جاخواهیم ماند. طراحی سایت هم یکی از ان ابزارهایی است که به ما کمک می کند تا بتوانیم اطلاعات خود را بادیگران به اشتراک بگذاریم. در کل امروزه مانند دنیای قدیم نیست که برای خرید یک کالا مجبور باشید به فروشگاه ها مراجعه کنید و در نهایت هم از خرید آن ناکام بمانید بلکه می توانید با یک فنجان چای کنار میز خود بنشینید و تنها با زدن چند دکمه ی ساده کالای خود را سفارش دهید.(سئو سایت , قیمت طراحی سایت)

webdesign - طراحی سایت حرفه ای

البته همیشه این موارد به همین سادگی هم نیست. یک چنین پروسه ای قطعا علم و دانش فنی و تخصصی در پشت خواهد داشت. شما اگر بخواهید چنین سایت هایی را طراحی کنید باید دانش تخصصی خود را افزایش دهید. یک سایت حرفه ای که تنها با جند کلیک ساده می تواند نیاز های شما را تامین کند باید ویژگی ها و اصوول خاصی را رعایت کرده باشد.(طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی)

سئو برای سایت

یک سایت حرفه ای سایتی است که وقتی کاربر به دنبال محصول خاص یا مطلب خاص می گردد بتواند در رنک های بالای گوگل یا دیگر موتور های جستجو قرار بگیرد یا حداقل در صفحه اول گوگل باشد. در این صورت تعداد مراجعه کاربران و مشتریان به سایت شما افزایش می یابد.

SEO WEB DESIGN FIX1 - طراحی سایت حرفه ای

طراحی یک سایت حرفه ای علاوه براین که باید رنک خوبی در موتور های جستجو داشته باشد باید توانایی جذب کاربر را نیز داشته باشد. یعنی کاربر به محض ورود به سایت شما بتواند با قسمت های مختلف سایت شما کارکند. اطلاعات شما اعم از شماره تماس یا ایمیل شما به راحتی قابلت رویت باشد. نیازی نباشد تا کاربر کلی صفحات شما را بالاپایین کند تا به هدف خود برسد. لینک هایی که در صفحه قرار می گیرند به درستی به صفحات دیگر سایت اشاره کنند. و در قسمت منو ها و سایدبار خود اطلاعت مفید و مرتبط قرار گرفته باشد. شما از این طریق هم می توانید به اولیت بندی سایت خود در موتور های جستجو کنید.

گرافیک سایت

طراحی یک سایت حرفه ای علاوه برنکاتی که گفتیم نیازمند یک متخصص در زمینه گرافیک هم می باشد. مثلا شما برند معروف یک شرکت می باشد و می خواهید آن را از طریق ایجاد یک سایت حرفه ای به مشتریان خود معرفی کنید. در این صورت شما نیاز دارید تا از یک گرافیست برای طراحی لوگوی خوب استفاده کنید همچنین فردی که بتواند از عکس هایی باکیفیت خوب و بالا برای سایت شما استفاده کند. از طرفی کار یک متخصص گرافیست در زمینهطراحی سایت اینست که در باره نوع رنگ هایی که در گرافیک سایت خود بکار می برد دقت داشته باشد. باتوجه به برند شما و کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند این مورد می تواند متفاوت باشد. درواقع یک گرافیست برای طراحی یک سایت حرفه نیازمند دانستن روانشناسی رنگ ها است. اینکه شما بدانید برای منو ها و یا قسمت های مختلف یک سایت از چه تناژ رنک هایی و یا سایه هایی استفاده کنید یکی از نکات مهم در طراحی سایت حرفه ای می باشد.