سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان

برای کسانی که به دنبال انتشار مطالب خود در اینترنت هستند شاید دیدن این عنوان که طراحی سایت رایگان می باشد، بسیار چذاب و وسوسه انگیز باشد. بله درست است! این امکان وجود دارد تا شما بتوانید مثل سایر رقبای خود که ذر فضای اینترنت مشغول به فعالیت می باشند شما هم سهم بسزایی در این عرصه داشته باشید. (طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت)

20160413 164315 GoogleTools web design - طراحی سایت رایگان

ساخت سایت ممکن است در وحله اول برای افرادی که هیچ دانشی در این زمینه ندارند بسیار دشوار به نظر برسد ولی برای خدمت رسانی به این افراد سایت هاای به صورت داخلی و خارجی طراحی شده اند که با فعالیت در آن ها بدون پرداخت هزینه های گزاف می توانید به راحتی سایت مورد علاقه خود را پیاده سازی کنید.(قیمت طراحی سایت , سئو سایت)

طراحی سایت رایگان با سایت ساز Wix:

این سایت ساز رایگان که برای کمپانی Wix می باشد، یک سایت ساز خارجی است و کاربران ایرانی متاسفانه قادر نیستند از آن استفاده کنند چون قابلیت فارسی سازی یا راستچینی ندارد. این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های سایت سازی در جهان است که اخیرا برای جلب مشتری بیشتر و تبلیغات بیشتر فضای هاستینگ خود را تا 500 مگابایت افزایش داده و یک subdomain یا زیر دامنه برای کاربران در نظر گرفته است. شما می توانید با ایجاد یک اکانت رایگان در این سایت ساز از تجربه داشتن یک سایت لذت ببرید ولی اگر میخواهید سایت خود را توسعه دهید باید از پلن های پولی آن استفاده کنید.

طراحی سایت رایگان با بهسا وب:

این سایت ساز رایگان یک سایت ساز ایرانی است و از قابلیت های آن اینست که پکیج های مختلفی بسته به نیاز کاربر دارد و هر کاربری می تواند به مدت یک روز پس از ثبت نام ان پکیج از قابلیت های آن استفاده کند و سریعتر برای انتخاب پلن خود تصمیم بگیرد. و قبل از خرید بتواند آشنایی بیشتری پیدا کرده باشد.این سایت ساز رایگان امکانات مختلف بسیاری دارد که کاربران ایرانی قادرند از آن استفاده کنند.

طراحی سایت رایگان با وردپرس:

وردپرس یکی از محبوب ترین و کارپردترین سایت ساز های رایگان در دنیاست که بیش از 30درصد از کاربران اینترنتی برای ساخت سایت های خود از آن استفاده می کنند. این سیستم مدیریت محتوا به صورت رایگان در اینترنت برای دانلود وجود دارد ولی استفاده از آن تنها با نصب بر روی یک سرور قابلیت اجرا دارد و ه صورت های نرم افزاری بر روی هیچ سیستم عاملی اعم از مک یا ویندوز نیست.

این سیستم مدیریت محتوا متن باز است و اگر شما کمی از دانش برنامه نویسی بهره مند باشید قادر خواهید بود به توسعه بخش های مورد علاقه خود بپردازید. توسط این سایت ساز رایگان شما قادر خواهید بود هر نوع سایت فروشگاهی، وبلاگ، سایت های تجارت الکترونیک یا طراحی سایت برای کسب و کار آنلاین خود ایجاد کنید.

images - طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان با سایت بیلدر(Site Builder):

این سایت ساز که اخیرا هم وارد این عرصه شده بدلیل راحتی و استفاده آسان از آن بسیار مورد توجه علاقه مندان در حوزه طراحی سایت شده است. سایت ساز رایگان بیلدر قادر است توسط تنها با Drag & Drop  کردن در محیط کاری خود به طراحی سایت بپردازد. این قابلیت ساده و در عین حال جذاب باعث شده کاربران بسیاری جذب این محیط بشوند.