سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیر شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سایت

در گذشته موضوع بهینه سازی یا سئو سایت بیشتر به بک لینک گرفتن از سایت ها یا قرار دادن محتواهای با کیفیت و ارزشمند ختم می شد ولی امروزه می توان گفت که با ورود شبکه های اجتماعی در میان مردم و استفاده روز افزون از این ابزار ما می توانیم تاثیر شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سایت با قرار دادن مطالب مفید سایتمان و ترغیب کاربران به سمت سایت خودمان را مشاهده کنیم.(ساخت سایت , طراحی سایت )

البته این راباید گفت که شبکه های اجتماعی به تنهایی تاثیری در رتبه بندی سایت ها ندارد ولی استفاده از یک برند بزرگ و محبوب می تواند اعتبار آن سایت یا مطلب را بیشتر کند. مثلا شما با قرار دادن مطالب خود در شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس، لینکدین،توئیتر،فیسبوک که از اعتبار و محبوبیت زیادی بین مردم برخوردارند می توانید به گوگل در بالابردن اعتبار خود کمک کرده باشید.seo and social media marketing - تاثیر شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سایت

خزنده ها وربات های گوگل همانطور که میتوانند در یک سایت پیمایش کند می توانند در شبکه های اجتماعی هم این کار را انجام دهند. مثلا وقتی یک برند یا شرکتی را درموتور های جستجوی گوگل سرچ می کنید اگر آن برند دارای شبکه های اجتماعی باشد و فعالیت خوبی هم داشته باشد در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود و کاربران علاقه مند می شوند تا آن شرکت صاحب برند را در شبکه اجتماعی موردنظر دنبال کنند. مثل ویدیو های آپلود شده در یوتیوب که در نتایج جستجو بارها مشاهده می کنید.(طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی)

شبکه های اجتماعی دارای این قابلیت هم هستند که از موتور های جستجویشان برای یافتن مطابل مورد نظر جستجو کنند پس سعی کنید پروفایل شرکت خود را با دقت و کامل تکمیل کنید. اطلاعات تماس خود را کامل قرار دهید چراکه ممکن است افرادی که به دنبال برند شما می باشند آن را درشبکه های اجتماعی جستجو کنند تا از اعتبار آن آگاهی پیدا کنند.(قیمت طراحی سایت)

شبکه اجتماعی لینکدین:

این شبکه اجتماعی ده سال بیشتراست که برای معرفی مشاغل و رساندن اطلاعات به صاحبان مشاغل دیگر است. از طریق این شبکه اجتماعی شما می توانید شماره تماس و سایت مورنظر را بیابید که این امر خود موجب برند سازی برای شما خواهد شد و اعتبار شما را افزایش می دهد.

شبکه اجتماعی گوگل پلاس:

گوگل پلاس نیز یکی دیگر از شبکه های اجتماعی می باشد که شاید به نظر برخی دیگر آن تاثیر خوبی که برروی سئو داشت را دیگر نداشته باشد. اما باید گفت شما می توانید با ایجاد یک مطلب خوب و بهینه واشتراک گذاری آن در شبکه اجتماعی گوگل پلاس از نقش بسزای آن در بهینه سازی سایت استفاده کنید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام:

اینستاگرام هم یک شبکه اجتماعی معروف و بسیار پر طرفدار میباشد. این شبکه اجنماعی هم بسیار جذاب است هم روز به روز به کاربران آن در ایران افزوده می شود. خیلی از کاربران توانسته اند با قراردادن محصولات خود در همین شبکه اجتاعی به فروش فوق العاده ای برسند. پس اینستاگرام به ماهم می تواند در بازدید بیشتر از مطالب سایتمان کمک کند. البته می دانید که شبکه های اجتماعی تنها به لینکدین و گوگل پلاس و اینستاگرام که در اینجا صحبت کردیم ختم نمیشود بلکه شبکه های اجتماعی دیگری مثل پینترست، فیسبوک و توییتر هم هستند ولی گوگل پلاس به دلیل سئو بهتری که در گوگل ایجاد می کند و اینستاگرام بدلیل بازدید بالایی که از سوی کاربران دارد بسیار مورد توجه اند.