سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بک لینک های خوب چه ویژگیی دارند؟

بک لینک های خوب چه ویژگیی دارند؟

همانطور که یک سایت خوب نیازمند داشتن برنامه نویس حرفه ای و متخصص می باشد و همچنین نیازمند یک طراح و گرافیست متخصص می باشد، نیازمند این نیز هست که بتواند با جستجوی کاربران به عنوان سایت های اول در نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد این امر که همان بهینه سازی سایت (سئو سایت , طراحی سایت , ساخت سایت)می باشد دارای ترفند ها و دانش فنی خاص خود است.

Link Velocity backlink growth - بک لینک های خوب چه ویژگیی دارند؟

شما برای آنکه بتوانید یک سایت بهینه داشته باشید، یکی از روش هایی که باید از آن استفاده کنید گرفتن بک لینک های خوب از سایت های محبوب و پر طرفدار می باشد. اگر از بک لینک های خوب استفاده کنید می توانید در نتایج جستجو های گوگل از رتبه های بالایی برخوردار باشید و در مقابل اگر از بک لینک به روش نادرست و بدون دانش فنی استفاده کرده باشید گوگل قطعا متوجه خواهد شد و ممکن است شما را به قعر نتایج جستجوی خود قرار دهد و تا مدتها درآن قسمت قرار بگیرید.(طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , قیمت طراحی سایت , طراحی سایت)

شبکه های اجتماعی

برای ایجاد بک لینک خوب یکی از روش هایی که مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از شبکه های اجتماعی است. وقتی شما شروع به محتوا گذاری در سایت خود می کنید تنها با انبوهی از مطالب و نوشته های خوانده نشده مواجه خواهید شد. شما می تئانید در این خصوص از شبکه های اجتماعی بسیار کمک بگیرید بدین صورت که با فعالیت در شبکه های اجتماعی و قرار دادن فیلم ها و مطالب خود در آنها شروع به گرفتن لینک کنید چرا که افراد و کاربران با مطالعه ی مطالب شما در شبکه های اجتماعی یک جور اقدام به ایجاد لینک به محتواهای سایت شما خواهند کرد.

images?q=tbn:ANd9GcSnD7bR8pUynenKKwEr7ArvYy2hwvhcdbstgqd4D3aFawfmUyf6zA - بک لینک های خوب چه ویژگیی دارند؟

محتوای ارزشمند

سعی کنید محتوایی که میسازید و به اشتراک می گذارید از ارزش و کیفیت بالا برخوردار باشد. محتوای شما باید شامل مطالب آموزنده و باکیفیت و اصولی باشد. هرچه مطالب شما دارای این ویژگی ها باشند افراد از خواندن آن ها لذت بیشتری مبی برند و آن را با دیگر افراد به اشتراک خواهند گذاشت. همین به اشتراک گذاری می تواند کمک بسیاری بشما در اجاد بک لینک ها نماید.

وبلاگ ها و ایجاد پست مهمان

شما همچنین می توانید با ایجاد پست و قرار دادن لینک سایت خود در آن برای سایت های دیگر یا وبلاگ ها پست مهمان ایجاد کنید. این روش بک لینک های خوب و با کیفیت ایجاد می کند.

منبع بک لینک های سایت رقیب

یکی از روش هایی که بسیار جالب می باشد پیدا کردن منبع بک لینک های سایت رقیب می باشد. شما میتوانید با مراجعه به برخی از سایت ها که با قرار دادن دامنه سایت رقیب در آن به صورت کاملا رایگان می توانید از سایت هایی بک لینک گرفته اند دیدن کنید و شما هم از سایت هایی که می توانید بک لینک بگیرید استفاده کنید یکی از این سایت ها BackLinkWatch می باشد اما نمیتوان گفت که ابزار دقیقی است. ابزار دیگر SEMRUSH یا ابزار آنالیزور بک لینک می باشد که اکثرا افراد حرفه ای در این آنالیزور اکانت ایجاد می کنند ولی باید ذکر کنم که این ابزار تا دو هفته استفاده رایگان دارد و بعد از آن باید به صورت پولی اکانت خود را شارژ نمایید.

resultmakers wat zijn backlinks internetmarketing - بک لینک های خوب چه ویژگیی دارند؟

مدت زمانی که صرف می شود تا بک لینک های شما در گوگل ثبت شوند کاملا متفاوت است. شما نمیتوانید در سایت هایی که رقیبتان بک لینک قرار داده است انتظار داشته باشید به سرعت جلو بزنید بلکه باید بدانید این فرایند نیازمند گذشت یک زمان می باشد که به خود گوگل بستگی دارد.