سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در طراحی یک سایت فروشگاهی

نکات مهم در طراحی یک سایت فروشگاهی

وقتی شما تصمیم میگیرید که یک فروشگاه برای خود تاسیس کنید تا بتوانید محصولات خود را در آن فروش برسانید حتما باید نکات مهمی را در نظر گرفته باشید. طراحی یک سایت فروشگاهی(ساخت سایت) بهترین گزینه می تواند برای ارائه خدمات و محصولات شما باشد. یک سایت فروشگاهی بدلیل دسترسی آسانتر به همه محصولات شما و یا بررسی بهتر در ارائه خدمات شما می تواند از اهمیت قابل توجهی برخوردار باشد.(طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی)

L magento banner - نکات مهم در طراحی یک سایت فروشگاهی

در دنیا امروز که تنها با یک کلیک ساده می توان به اطلاعات وسیع دسترسی یافت توجه به نکات مهم برای ایجاد یک وب سایت بسیار حائز اهمیت می باشد.(سئو سایت , طراحی سایت , قیمت طراحی سایت)

توجه به رتبه و رنکینگ

هرچه سایت شما به لحاظ رتبه و رنکینگ در موتور های جستجو در اولویت قرار داشته باشدف این به نفع فروشگاه شماست. چراکه از این طریق می توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید. همچنین به این نکته توجه داشته باشد که اگر شما نتوانید سایت فروشگاهی خود را در رتبه های بالا از موتور های جستجو قرار دهید سایر رقبا از شما پیشی می گیرند و شانس کمتر خواهد شد.

ایجاد اعتماد کاربران

درگذشته اعتماد کاربران به سایت های فروشگاهی بسیار کم بود چراکه هیچ نماد و یا نهادی برای نظارت بر روی چنین سایت هایی نبود. اما امروزه با نظارت ستاد ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی و اعطای نشان های ای نماد باعث ایجاد جلب مشتری و اعتماد کاربران شده اند.

images?q=tbn:ANd9GcQYF0XyJcncFtSd7Vl0urJXa6Rl5wqE akXnDJ KOuJY YkX778Rw - نکات مهم در طراحی یک سایت فروشگاهی

یکی از نکات مهم دیگر که نه تنها در سایت های فروشگاهی بلکه در طراحی کلیه سایت ها باید مورد توجه قرار گیرد اینست که به روانشناسی رنگ ها و همچنین نظارت بر تجربه کاربری توجه بسیاری شود.

ایجاد حالت ریسپانسیو

در طراحی سایت های فروشگاهی بسیاری کاربران هستند که از موبایل یا تبلت استفاده می کنند پس در طراحی سایت های فروشگاهی به این نکته توجه داشته باشد که حالت ریسپانسیو رعایت شود چراکه بیش از 50 درصد از کاربران از گوشی های موبایل استفاده می کنند. حتی خود گوگل و موتورهای جستجو به سایت هایی که دارای چنین ویژگی باشند رتبه و رنک بهتری در موتورهای جستجو می دهد.

یک سایت فروشگاهی خوب ویژگی هایی نیز باید داشته باشد از جمله اینکه سیستم مدیرت محتوا یا مدیریت منوها و همچنین بخش سبد خرید و یا بخشی که بتواند اطلاعات خرید را بصورت رسید اینترنتی برای ما ایمیل کند. ازجمله نکات دیگر دارای قابلیت دسته بندی محصولات و جستجوی محصولات باشد و افراد بتوانند نظرات خود را درباره ی آن محصول ثبت کنند.

استفاده از تصاویر باکیفیت

استفاده از تصاویر باکیفیت از نکات مهمی است که در طراحی یک سایت فروشگاهی باید درنظر گرفته شود چراکه یک عکس خوب و باکیفیت نشان دهنده ی محتوای خوب می باشد.بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از تصاویر با کیفیت پایین اعتبار شمارا دربین مشتریان کاهش می دهد.

Grafik Tasarim Website Tasar%C4%B1m Kurgu Montaj Ankara - نکات مهم در طراحی یک سایت فروشگاهی

استفاده بهینه از فضای بالای سایت

همیشه دقت داشته باشید برای آنکه بتوانید مشتریان وکاربران بسیاری برای محصولات خود ترغیب کنید اینست که مهمترین اطلاعات خود را در بالای وب سایت خود قرار دهی. فضای بالای سایت بهترین مکان برای قراردادن اطلاعات مهمم می باشد. استفاده بهینه و درست از این فضا می تواند کمک بسیاری در ایجاد موفقیت برای سایت فروشگاهی شما باشد.