سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ی تاریخچه طراحی سایت چه می دانید؟

درباره ی تاریخچه طراحی سایت چه می دانید؟

آنچه که می توان در باره ی تاریخچه طراحی سایت (درباره ی تاریخچه طراحی سایت چه می دانید؟) عنوان کرد اینست که ساخت سایت باعث تحول بسیاری در دنیای امروز شده است. امروزه با گسترش تکنولوژی، اطلاعات به سرعت در حال تبادل می باشد.دیگر نیاز نیست برای بسیاری از امور مثلا خرید حتی خودروی شخصی و مورد علاقه خود به بنگاه های فروش مراجعه کنید. دنیای امروز علاوه براینکه باعث لذت بردن از تکنولوژی شده است، اعث دردسرها ی دیگری نیز برای بریت شده اند. اینکه شما بتوانید از این دنیای علم و تکنولوژی بهره وری و استفاده کافی را ببرید مسلما بدون دانش کامپیوتری میسر نخواهد.(طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی , سئو سایت , قیمت طراحی سایت )

RenderFile - درباره ی تاریخچه طراحی سایت چه می دانید؟

تاریخچه ی طراحی سایت

تاریخچه ی طراحی سایت می تواند دید مناسب و بهتری را درباره دنیای وب بشما دهد، و نحوه تحول در این دنیای انتقال اطلاعات به شما دهد.

نخستین پروزه ای که می توان به عنوان اولین طراحی سایت مطرح کنیم، پروژه ایست که شخصی به نام تیم برنز لی در سال 1989 آغاز کرد و تاپان سال 1991 به سرانجام کشید. وب سایت طراحی شده در آن زمان ابتدا تنها شامل عکس و متن بود و همین امر برای بسیار افراد جذاب به نظر می آمد.در آن زمان همه چیز به صورت ساده بود و از تصاویر مالتی مدیایی و یا گرافیکی استفاده نمیشد.

بعد از آن موزاییک به عنوان جستجوگر متن ها یا عکس ها طراحی شد و برای آنکه امنیت و اعتبار بیشتری وجود داشته باشد طراحی وب سایت www به عنوان یک کنسرسیوم ایجاد شد و به عنوان W3C شناخته و از سال 1994 شکل کامل خود را یافت.

یکی از اولین کمپانی هایی که به طراحی وب سایت برای خود پرداخت شرکت Netscape communication بود که توسط فردی به نام  اندرسن در سال 1994ایجاد شد. از آن سو جستجوگر دیگری به نام جستجو گر Netscape طراحی شد که با تغییر فونت ها و رنگ ها و برچسب ها بدون درنظر گرفتن استاندارد ها بود و به نوعی می توان گفت نظرات شخصی خود را اعمال کردند.در اینجا می توان گفت که این آغاز رقابت بین ماکروسافت و Netscape بود که از سال 96 تا 99 دنباله داشت. این رقابت فواید و سود های بسیاری در زمینه تکمیلی برای طراحی وب سایت ها داشت چرا که با گسترش این رقابت ها پیشرفت های بسیاری در زمینه CSS و بهبود صفحات وب سایت شد. همچنین Html در زمینه خود پو یاتر گردید و زبان زیبای جاوااسکریپت که بسیار خلاقانه و زیبا است به بهبود صفحات وب کمک شایانی را داشته است.

از این رو میبینیم که با شروع قرن 21 و پایان این رقابت ها صفحات وب رفته رفته وارد زندگی روزمره ی افراد شده است و با تغییرات چشمگیری که هرروزه در زبان های برنامه نویسی ایجاد می شود صفحات وب هم از پویایی و زیبایی های جدید تری برخوردار می شوند.

در آخر می توان از تاریخچه ی طراحی سایت این طور گفت که به سرعت در فضای رقابتی در حال یشرفت و گسترده شدن است حتی این فضای رقابتی در ایران هم وجود دارد و با سرعت بالایی رو به جلو در حال پیشرفت می باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه مندید در این فضای پویا شرکت کنید و سهمی از دنیا وب داشته باشید می توانید به راحتی با آموزش های مناسب در این زمینه صفحه ی وب خود را داشته باشید.