سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئوی کلاه سفید

سئوی کلاه سفید

سئو سایت کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه مجموعه اموری که در راستای قوانین موتورهای جست و جوگر از جمله گوگل و یاهو است و شما از خط قرمزهای مربوط به الگوریتم ها عبور نمی کنید. تمامی مراحل به صورت قانونی انجام میشه و هیچگونه سوء رقابیتی ناسالی در این روش وجود ندارد. سئوی کلاه سفید به آن گفته می شود و گوگل شما را هیچ گاه جریمه و پنالتی نمی کند.

روش سئوی کلاه سفید

هنگامی که برای طراحی سایت می خواهید سئو و بهینه سازی کنید باید مواردی را رعایت کنید و فاکتورهایی را در نظر بگیرید. از جمله این موارد به روز بودن وآپدیت بودن طراحی سایت(طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , ساخت سایت)  میباشد که یکی از ارکان سئو نیز هست .با آپدیت شدن در قوانین سئو به راحتی می توانید سئوی کلاه سفید انجام دهید.(قیمت طراحی سایت)

ساخت بک لینک و لینک سازی

برای لینک سازی و بک لینک گرفتن باید به صورت عادی باشد نه و از خرید هرگونه بک لینک برای سایت خودتان فاصله بگیرید.

کلمات کلیدی

از تولید محتوایی استفاده کنید که در آن از کلمات کلیدی مد نظرتان استفاده شود.  سعی کنید از کلمات کلیدی در حد معقول و بجا استفاده کنید. برای متا دیتا هم محتوا باید در حدود 150 کلمه استفاده بشود.
تجربه و رابط کاربری: نمایش ظاهر سایت به همراه تمامی جزئیات به کاربر حس خوبی رو منتقل میکنه و باعث میشه که کاربر بیشتر در سایت شما بماند و با حس بیشتری که از سایت شما میگیره رتبه سایت شما از لحاظ زمانی که روی سایت شما هست بهبود ببخشه.