سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه طراحی سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت حرفه ای(قیمت طراحی سایت) بستگی به خیلی از آیتم ها داره که شما باید در آن در نظر بگیرید. خیلی از مردم یعنی عموم مردم وقتی یک ایده یا تفکری خاص دارند بدنبال این می افتند که یک طراحی سایت کاملا شخصی با دیزاین و سلایق خودشون داشته باشند که این خوب پسندیده هست و قابل قبول، اما یک نکته که برای یک طراحی سایت شما باید در نظر بگیرین اینه که Backend این سایت با چه چیزی نوشته شده است.

طراحی سایت حرفه ای واقعا چه چیزیه ؟؟

برای اینکه یک طراحی سایت و ساخت سایت کاملا حرفه ای و قابل توسعه داشته باشیم که سئو سایت نیز در آن رعایت شده باشد باید سه بخش اصلی برای آن در نظر گرفت که بنده در اینجا به اختصار ذکر خواهم کرد :

  1. Design
  2. Back end
  3. Front end

Design

دیزاین اولین آیتمی هست که باید برای یک طراحی سایت(طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی) بالقوه انجام بشه و به اصطلاح فرام اسکرچ یا from scratch هست که از ابتدای قلم زنی و طرح زنی برای لگو و تمام قسمت های ظاهری سایته که حاصلش میشه اونی که دقیقا شما میخواین.

Back end

در بخش اول زبان برنامه نویسی آن است که بسته به حجم مخاطبان و میزان استفاده ای که در سایت در روز خواهد شد داره که از چه نوع زبانی استفاده بشود تا بالاترین کارایی از سایت طراحی شده گرفته بشه و بدون هیچ نقصی بخوبی کارکنه. البته نکته ای هم وجود داره که من در اینجا از آن جمله معروف استفاده میکنم و به نظرم تمامی زبان ها پشت پرده که در دنیای برنامه نویسی وجود داره در این جمله خلاصه شده و آن هم اینه که  “کثرت در عین وحدت” هست.

Front end

در بخش فرانت اند نحوه تعمال صفحات و نمایش به کاربر مطرح هست که زبان های مختلفی هم در این بخش وجود داره که با مرورگر ها در ارتباط هستند و البته با هم از نظر سرعت پاسخگویی فرق هایی دارند که امروزی ترین آن ها React.js هست .

هزینه طراحی سایت حرفه ای رو از مشاوران ما بپرسید بزارین راهنمایی ها و مشاوره هایی که لازم هست رو بگیرین و با خیال راحت هزینه کنین.

021-77166964 و 8238263-021